Supernatural : Game Horror Viral 2024

Supernatural

Supernatural ialah first-person horror game di mana pemain membawa watak seorang detektif terkenal. Pilihan kerjayanya sejak itu telah membawanya ke dalam kes yang menakutkan berkaitan kehilangan seorang bekas pembantu rumah sebelum waktunya, Puan Susan. Sebagai detektif yang terkenal, korang dijemput untuk terjun jauh ke akar umbi rumah lama—lokasi di mana kebenaran yang meresahkan bergelumang dalam siri rahsia. Soalan yang ingin dijawab adalah mudah: apa yang berlaku kepada Puan Susan? Dan mengapa sekarang sepanjang masa anda mula membongkar penampakan jahat subjek yang dipersoalkan? Terdapat kehadiran yang mengganggu di kediaman lama ini, dan pembantu rumah, daripada semua orang, adalah orang yang menunjukkannya. Bongkarkan misterinya.

Gameplay

Supernatural

Seperti banyak permainan seram yang memuatkan pelbagai jenis kiasan, Supernatural menggabungkan campuran teka-teki logik yang kukuh dengan pertemuan sekali-sekala. Lebih-lebih lagi, ia juga memanfaatkan sepenuhnya jenis mekanik lain—mikrofon. Alat ini yang akan korang gunakan sepanjang penyiasatan. Bukan sahaja berkomunikasi dengan penampakan di hadapan korang, tetapi untuk membangunkan jaring keselamatan yang menghalang korang dari kononnya ‘sebuah kemalangan’. Dan dengan alat kecil ini korang juga mempunyai kuasa untuk mengemudi naratif. Permainan ini menawarkan beberapa pengakhiran. Setiap satu bergantung pada salah satu daripada beberapa faktor sepanjang langkah yang anda ambil sepanjang perjalanan. Dalam erti kata lain, membuat bising adalah, sama ada korang suka atau tidak, sama dengan bunyi lonceng maut.

Keberkatan dalam ketidaktahuan

Fakta bahawa tindakan meningkatkan desibel adalah cara yang pasti untuk menandatangani kematian korang sendiri. Satu-satunya cara untuk anda maju dalam Supernatural, sebenarnya, adalah untuk memastikan kelantangan anda dikawal, dan kata-kata dalam senjata korang terhad . Tetapi itu bukan untuk mengatakan bahawa korang tidak boleh bercakap sama sekali. Sebaliknya, kuasa pertuturan sebenarnya membawa pengaruh yang agak bermanfaat ke atas seluruh dunia. Sebagai contoh, jika gagal menutup kelantangan, atau hanya menahan diri daripada menahan sebarang jeritan atau nyanyian yang tidak diingini, maka kemungkinan besar korang akan mendapat hasil yang lebih menakutkan. Jika bernasib baik, boleh menghasilkan pengakhiran yang lebih baik, cukup pelik.

Selain daripada fakta bahawa gangguan audio adalah tema biasa permainan, Supernatural juga mendedahkan beberapa teka-teki menarik dan berita bermusim yang lain juga. Memang, kedua-dua perkara ini tidak luar biasa—mengendalikan kamera di sana-sini; dan membelek-belek lama dengan baik melalui beberapa tempat menarik, dan lain-lain. Tetapi apabila digabungkan dengan mekanik dan ciri utama yang lain, mereka berjaya melengkapi satu sama lain dengan sangat mengejutkan. Dan perkara yang baik tentang semua ini ialah, walaupun perjalanan secara keseluruhannya bukanlah yang paling panjang dari segi permainan, masih terdapat banyak ketidakpastian untuknya. Untuk mengatakan bahawa ia adalah cerita yang berbeza dengan setiap giliran baharu, walau bagaimanapun, tidaklah benar sepenuhnya — tetapi sudah pasti ia hampir.

Hasil

Supernatural berhasrat untuk mencapai satu matlamat. Ianya untuk mencipta semula suasana klasik kultus dan menambah bakatnya sendiri pada infrastruktur amnya. Untuk itu, aku rasa seolah-olah ia telah berjaya dalam pelbagai cara. Aku cenderung untuk percaya bahawa, sejauh mana penyesuaian seperti Silent Hills berjalan, ia boleh dikatakan salah satu yang terbaik untuk diraikan. Jadi ia bukanlah sesuatu yang istimewa. Tetapi itu tidak bermakna ia tiada rasa perwatakan dan daya tarikannya sendiri. Hakikat bahawa ia menyepadukan unsur-unsur seram dengan mikrofon—alat yang nampaknya kelihatan seperti sedang membuat pusingan dalam adegan seram kelangsungan hidup sejak akhir-akhir ini. Sekali lagi, menjadikannya lebih menarik untuk ditonton juga. Korang boleh dapatkan game ni untuk PC di Steam.

Isey https://revolusigamer.com/

Hari-hari kerja keras. Masih dalam cubaan penulisan. Kaki game simulator, strategi, open-world, kompetitif

+ There are no comments

Add yours